Sensotestas
Atraskite savo tobulą kvapų istoriją. Kvapai, kurie kalba apie Jus.
Ar kada pagalvojote, kad kvapas gali būti jūsų verslo ar namų sielos atspindys? Ne šiaip malonus aromatas, bet istorija, kurią jaučia kiekvienas įžengęs į jūsų erdvę?
Leiskite kvapams papasakoti jūsų istoriją, nes tobulas kvapas yra tas, kuris atspindi jūsų esybę.
Susisiekite jau šiandien ir atraskite, kaip SENSOTESTAS gali transformuoti jūsų verslą ar namus!

Kas yra SENSOTESTAS?
Džiaugiamės galėdamas pristatyti jums mūsų išskirtinį SENSOTESTĄ – inovatyvų įrankį, kuris pakeis jūsų požiūrį į erdvės kvepinimą. Tai ne tik būdas išsirinkti kvapą. Tai pirmasis žingsnis kuriant jūsų unikalią juslinio marketingo strategiją, kuri padės išsiskirti konkurencinėje aplinkoje ir sukurti nepamirštamą įspūdį.
SENSOTESTAS – tai moksliškai pagrįsta metodika, sukurta po ilgų tyrimų ir bandymų, leidžianti atrasti būtent JUMS tinkamą kvapų profilį. Tai ne tik paprastas testas, bet gilesnis savęs ir aplinkos pažinimo įrankis
- Analizuoja jūsų asmenines savybes ir vertybines nuostatas
- Įvertina jūsų patalpų specifiką ir paskirtį
- Suderina klientų/lankytojų lūkesčius su jūsų verslo identitetu
- Atsižvelgia į sezoniškumą ir erdvės dinamiką
Kaip tai veikia?
- Asmeninis profiliavimas – atsakote į klausimus apie save, savo skonį, pomėgius ir gyvenimo būdą
- Erdvės analizė – aptariame patalpų dydį, paskirtį, apšvietimą, spalvinę gamą
- Verslo tikslų identifikavimas – nustatome, kokią žinutę norite perduoti savo klientams
- Kvapų profilių atranka – pagal surinktus duomenis identifikuojame jums tinkamiausius kvapų tipus
- Individualus sprendimas – pristatome būtent jums pritaikytą kvapų sprendimą

Kodėl verta atlikti SENSOTESTĄ?
- Objektyvumas – eliminuojame subjektyvius „patinka/nepatinka” sprendimus, vadovaudamiesi moksliniais kvapų psichologijos tyrimais ir neuromarketingo principais
- Efektyvumas – taupote ne tik laiką, bet ir pinigus, išvengdami brangių klaidų renkantis netinkamus kvapus, kurie vėliau nesuteikia laukiamų rezultatų
- Ilgalaikiškumas – išrenkate kvapą, kuris nenusibos ir tiks ilgam laikotarpiui, nes jis atitinka giluminius jūsų ar jūsų verslo vertybių aspektus
- Profesionalumas – remiamės juslinio marketingo specialistų sukurta metodika, kuri buvo tobulinama bendradarbiaujant su neuromokslininkais ir kvapų specialistais iš viso pasaulio
- Konkurencinis pranašumas – tyrimai rodo, kad tinkamai parinktas kvapas padidina klientų išleidžiamą sumą vidutiniškai 20%, o laiką, praleistą patalpoje – net iki 40%
- Prekės ženklo atpažįstamumas – unikalus kvapų profilis sukuria papildomą prekės ženklo atpažinimo dimensiją, kuri veikia pasąmonės lygmeniu
- Darbuotojų produktyvumas – tinkamai parinkti kvapai darbo erdvėse gali padidinti darbuotojų susikaupimą ir produktyvumą iki 25%
- Emocinė gerovė – namų erdvėse tinkamai parinkti kvapai mažina stresą, gerina miego kokybę ir bendrą emocinę būseną