Skip to content Skip to footer

Kvapų rinkodara, Kvapai verslui

Kvapas nėra tik dar vienas marketingo įrankis – tai yra vienas galingiausių ir mažiausiai išnaudotų konkurencinių pranašumų šiuolaikiniame versle.

Ar kada pagalvojote, kad kvapas gali būti jūsų verslo ar namų sielos atspindys? Ne šiaip malonus aromatas, bet istorija, kurią jaučia kiekvienas įžengęs į jūsų erdvę?

Leiskite mums padėti jums atrasti jūsų verslo kvapą – unikalią formulę, kuri ne tik kuria atmosferą, bet ir realius, išmatuojamus rezultatus jūsų verslo augimui.

Poezija vs Praktika ?

Šios svetainės lankytojai dažniausiai jau būna girdėję apie garsiąsias akademines studijas, pagrindžiančias kvapo ir uoslės – kaip išskirtinio pojūčio – svarbą kuriant emocinį ryšį tarp žmogaus ir prekės ženklo. Taip, žmonės net 100 kartų dažniau atsimena tai, ką užuodžia, nei tai, ką išgirsta arba paliečia.

Vizualinė atmintis taip pat po trijų mėnesių susitraukia perpus, o štai įspūdžius, paženklintus kvapu, net po metų atsimename 65% tikslumu. Turint omenyje šią statistiką, kodėl Lietuvoje kvapų rinkodara tik šiandien įgauna populiarumą?

Būtų nesąžininga dėl pernelyg didelio atsargumo kaltinti mūsų šalies verslų. Visų pirma, iki šiol didesnė dalis kvapais verslui prekiaujančių distributorių per daug dėmesio skirdavo savo produkcijos pristatymui, ir per mažai – giluminiams klientų tikslams suvokti ir atliepti.

Kvapas nėra vien malonus „nice-to-have“ aksesuaras, kuriam išleidi tada, kada nežinai, kur investuoti pinigus.
Patys stipriausi pasauliniai prekės ženklai įrodė praktiškai, kad kvapas padeda uždirbti. Pritaikius kvapų sprendimus prekyboje, pardavimai iš karto šokteli vidutiniškai 11 procentų. Bet tai – ne riba, o greičiau minimumas. Pavyzdžiui, Nike, pasitelkę kvapų strategijas savo parduotuvėse, pardavimus padidino 80 procentų.

Kaip parodė kitas eksperimentas, eilinė degalinė, pasitelkusi kavos kvapą sensoriniam pardavimui, savo kavos pardavimus gali padidinti net 3 kartus. Tačiau tam, kad kvapų rinkodaros sprendimai veiktų, neužtenka vien produkto. Reikalinga sistema, reikalingas individualus sprendimas, reikalingi žmonės, kurie imasi asmeninės atsakomybės, kad viskas veiktų.

Metodas, kuris atsiperka

Sensosell gimė tam, kad kitas jausmas lydėtų ne tik Jūsų galutinius klientus, bet ir Jus pačius, kai ryžtatės išbandyti kvapų rinkodaros naudas.

Savo klientams niekada nesiūlome produktų, kurių vertė ir efektyvumas konkrečioje situacijoje būtų abejotinas. Taipogi remiamės nuostata, kad kvapų rinkodara privalo būti ne dar vienu verslo rūpesčiu ar galvos skausmu, o maloniu procesu: tiek priimant strateginius sprendimus, tiek prižiūrint, kad jie veiktų, nepavestų ir lydėtų jus į naujas verslo pergales. Specialiai tam sukūrėme sensorinio pardavimo metodą, kuris padės nesuklysti ir konkurencinėje erdvėje būti žingsniu priekyje.

Susisiekite nemokamai konsultacijai: ištyrę Jūsų situaciją, mes pasiūlysime individualią strategiją, kaip prasmingai išnaudoti kvapų rinkodaros svertą pardavimams ir klientų lojalumui didinti.  

Logo_Sensosell_method

ĮGYVENDINIMAS: Kai Strategija Virsta Realybe

  1. REFLEKSIJA – poreikių tyrimas ir gyvas pokalbis apie galimybes
  2. SPRENDIMAS – individualūs kvapų rinkodaros specialisto pasiūlymai. 
  3. ATSAKOMYBĖ – sprendimų praktinis įgyvendinimas, užtikrinant jų atsiperkamumą.

Po REFLEKSIJOS ir SPRENDIMO fazių, kuriose išnagrinėjame jūsų verslo DNA ir sukuriame individualią kvapų strategiją. Prasideda tikroji transformacija.

GYDANČIŲ ERDVIŲ ALCHEMIJA

KVAPŲ TERAPIJA MEDICINOS ĮSTAIGOSE

  • Sumažintas nerimas – specialiai sukurtos aromatų kompozicijos iki 32% sumažina pacientų jaučiamą nerimą ir baimę

  • Paspartintas sveikimas – tinkamai parinkti kvapai paspartina pooperacinį atsigavimą ir bendrą sveikimo procesą

  • Mažesnis skausmo suvokimas – aromaterapiniai sprendimai mažina subjektyvų skausmo pojūtį ir poreikį analgetikams

  • Geresnė miego kokybė – ramybę skatinantys kvapai pagerina pacientų miego kokybę ligoninės aplinkoje

  • Malonesnis darbo klimatas – medicinos personalas patiria mažiau streso ir didesnį pasitenkinimą darbo aplinka

  • Sustiprintas pasitikėjimas – kvapai kuria profesionalumo ir rūpesčio aurą, didinančią pacientų pasitikėjimą įstaiga

Kvapų rinkodaros sprendimai šiuolaikinėse medicinos įstaigose – tai ne prabanga, o moksliškai pagrįstas terapinis įrankis. Subtilūs aromatų deriniai, specialiai sukurti medicinos aplinkai, harmoningai integruojasi į gydymo procesus, transformuodami tradicinę, dažnai bauginančią ligoninės patirtį į jaukesnę, ramesnę erdvę. Mūsų specialistai, bendradarbiaudami su medicinos profesionalais, sukuria individualias kvapų strategijas, kurios atitinka konkrečius klinikinius poreikius ir prisideda prie holistinio pacientų gydymo.

ENERGIJOS MOLEKULĖS

KVAPŲ GALIA SPORTO ERDVĖSE

  • Sustiprintas našumas – specialios citrusų ir mėtų kompozicijos padidina treniruočių intensyvumą iki 25% ir prailgina ištvermę

    metu
  • Pagerinta motyvacija – energiją skatinantys aromatai aktyvuoja smegenų dalis, atsakingas už ryžtą ir tikslų siekimą

  • Greitesnis atsigavimas – eukaliptų ir levandų elementai paspartina kvėpavimo normalizavimą ir raumenų atsipalaidavimą po intensyvios treniruotės

  • Mažesnis nuovargis – strategiškai parinkti kvapai sumažina subjektyvų nuovargio pojūtį, leidžiant pasiekti geresnius rezultatus

  • Teigiama socialinė aplinka – švarūs, gaivūs aromatai eliminuoja nepageidaujamus kvapus ir kuria malonesnę bendravimo atmosferą

  • Gilesnė koncentracija – rozmariną ir citrusus jungiančios kompozicijos padeda išlaikyti dėmesį ir susikaupimą pratimų metu

Strategiškai parinkti kvapai sporto klubuose tampa nematomu treneriu, subtiliai skatinančiu geresnį lankytojų sportinį rezultatą ir bendrą pasitenkinimą. Mūsų specialiai sukurtos aromatų sistemos ne tik maskuoja nepageidaujamus kvapus, bet ir aktyviai veikia fiziologiniu bei psichologiniu lygmeniu, optimizuodamos sportuojančiųjų patirtį ir klubo atmosferą.

JUSLINIS ATSIPALAIDAVIMAS

KVAPŲ SIMFONIJA SPA OAZĖSE

  • Gilus atsipalaidavimas – specialiai sukurtos aromatų kompozicijos pagreitina streso hormono kortizolo mažėjimą iki 30%, sukuriant gilaus poilsio būseną

  • Sustiprintas procedūrų efektas – tinkamai parinkti kvapai padidina masažų ir kitų procedūrų terapinį poveikį, prailgindami jų naudą

  • Emocinė transformacija – aromaterapiniai sprendimai sukuria dvasinį perėjimą iš kasdienio streso į visapusės ramybės būseną

  • Ryškesni pojūčiai – subtilūs aromatai sustiprina kitų pojūčių receptorius, padarydami prisilietimą, garsą ir vaizdą intensyvesnį

  • Laiko suvokimo pokytis – harmoningos kvapų kompozicijos pakeičia lankytojų laiko suvokimą, leisdamos jiems visiškai „panirti” į patirtį

  • Ilgalaikis prisiminimas – unikalūs SPA aromatai tampa nematomu parašu, kuris iššaukia stiprius emocinius prisiminimus ilgai po vizito

SPA erdvėse kvapai nėra papildas – jie yra esminė terapinės patirties dalis, nematomais saitais sujungianti visus ritualus į vientisą transformuojančią kelionę. Mūsų kvapų kompozicijos, įkvėptos senovės gydymo tradicijų ir patvirtintos šiuolaikinių aromaterapijos studijų, sukuria neapčiuopiamą, bet labai juntamą kokybės ir autentiškumo aurą aplink jūsų SPA prekės ženklą.

NEREGIMOJI KOMERCIJA

KVAPŲ GALIA PREKYBOS ERDVĖSE

  • Padidėjęs pardavimų rodiklis – strategiškai parinkti aromatai padidina vidutinį pirkimų skaičių 11-40%, kai kuriose kategorijose pasiekiant net 80% augimą

  • Ilgesnis apsipirkimo laikas – malonūs kvapai pailgina klientų buvimo laiką parduotuvėje vidutiniškai 15-20 minučių, didinant impulsyvių pirkinių tikimybę
  • Sustiprintas prekės ženklo identitetas – unikalus kvapo parašas tampa galingu nematomu prekės ženklo elementu, kurį klientai atpažįsta net už parduotuvės ribų
  • Teigiama emocinė asociacija – aromatai sukuria giluminį emocinį ryšį su prekės ženklu, 65% tikslumu išliekantį net po metų

  • Prekių kategorijų išryškinimas – specializuoti kvapai skirtingose parduotuvės zonose gali padidinti tikslinių produktų apyvartą iki 300%
  • Sumažinta pastebima laukimo trukmė – tinkami kvapai sumažina subjektyvų laukimo eilėje laiką, ženkliai pagerinant klientų pasitenkinimą

Modernios prekybos erdvėse kvapas tampa galingiausiu pardavimų katalizatoriumi.
Mūsų kvapo strategijos, paremtos neuromarketingo tyrimais ir praktiniais mažmeninės prekybos testais, subtiliai perkeičia kliento kelionę parduotuvėje į įtraukiančią patirtį. Kiekvienas kvapų sprendimas kruopščiai derinamas prie parduotuvės prekių asortimento, tikslinės auditorijos demografijos ir sezoniškumo, užtikrinant, kad aromatas ne tik kurtų malonią atmosferą, bet ir tiesiogiai prisidėtų prie jūsų verslo augimo ir klientų lojalumo.

NEMATOMOS ĮTAKOS MENAS

PARODŲ AROMATO MAGIJA

  • Išskirtinis atsimenantumas – kvapais papildyti stendai įsimenami 100 kartų geriau nei konkurentų, išsiskiriant net ir intensyviausioje parodų aplinkoje

  • Pailginta interakcija – aromatizuotuose stenduose lankytojai užtrunka vidutiniškai 40% ilgiau, suteikiant daugiau laiko jūsų žinutės perdavimui

  • Emocinis įtraukimas – strategiškai parinkti kvapai sukuria momentinį emocinį ryšį, aplenkiant racionalų vertinimą ir pasiekiant gilesnį įspūdžio lygmenį
  • Išskirtinis identitetas – unikalus aromatas tampa nematomu jūsų stendo praplėtimu, pritraukiančiu lankytojus net iš tolimesnių parodų zonų

  • Sustiprintas turinio įsisavinimas – kvapais papildyta informacija įsimenama 73% tiksliau ir išlieka atmintyje ilgesnį laiką po parodos
  • Efektyvesnė konversija – aromatizuoti stendai fiksuoja iki 25% daugiau potencialių klientų kontaktų ir aukštesnį poparodovinių sandorių užbaigimo rodiklį

Parodose, kur dėmesio ekonomika yra intensyviausia, kvapai tampa slaptu ginklu, leidžiančiu jūsų stendui pralenkti vizualinį triukšmą ir pasiekti lankytojus gilesnių pojūčių lygmeniu. Mūsų specialistai sukuria laikinus, bet įspūdingus kvapų sprendimus, idealiai pritaikytus dinamiškam parodų kontekstui – pakankamai intensyvius, kad patrauktų dėmesį, bet subtiliai elegantškus, kad nevargintų.

SKONIO AURA

AROMATŲ ORKESTRAS GASTRONOMIJOS ERDVĖSE

  • Apetito stimuliacija – preciziškai sukomponuoti aromatai padidina lankytojų maisto užsakymų dydį iki 23%, subtiliai moduliuodami skonių lūkesčius dar prieš pirmąjį kąsnį

  • Transformuota gėrimų percepcija – strategiškai integruoti kvapai gali pakeisti subjektyvų kokteilių ar vyno suvokimą, pakeldami jų vertės ir kokybės vertinimą iki 26%

  • Atmosferos alchemija – aromatinė erdvės partitūra kuria neapčiuopiamą autentiškumo aurą, kuri svečiams signalizuoja apie aukštesnio lygio kulinarinę patirtį nei rodo vizualiniai elementai

  • Giliai įsimenanti patirtis – unikalus restorano aromato parašas tampa gastronominio prisiminimo inkaru, iššaukiančiu stiprų nostalginį potraukį sugrįžti

  • Erdvės zonų kvapioji architektūra – skirtingos aromato kompozicijos baro, valgomojo ir laukimo zonose sukuria subtilią juslinio naratyvo progresiją, vedančią lankytojus per numatytą patirties kelionę
  • Skonio amplifikacija – tinkamai suorkestruoti kvapai gali sustiprinti specifinius patiekalų elementus, sukurdami gilesnį ir turtingesnį skonių patyrimą be papildomų ingredientų

Gastronomijos pasaulyje kvapas yra nematomasis šefas, kurio įtaka prasideda dar prieš atverčiant meniu ir tęsiasi ilgai po paskutinio kąsnio. Mūsų kvapo kompozitoriai, dirbdami išvien su kulinarijos profesionalais, kuria harmoningas aromatines istorijas, kurios ne tik papildo, bet ir išaukština jūsų virtuvės filosofiją ir aplinkos koncepciją.

SVETINGUMO ESENCIJA

VIEŠBUČIŲ AROMATINIS IDENTITETAS

  • Pirmojo įspūdžio galia – turtinga fojė aromato paletė sukuria momentinį prabangos ir komforto pojūtį, dar svečiui nepradėjus registracijos

  • Prekės ženklo tapatybės sustiprinimas – ekskluzyvus viešbučio kvapinis parašas tampa jusliniu tęsiniu visiems rinkodaros elementams, kuriant išskirtinį įsimintiną identitetą
  • Patogumo percepcijos pagerinimas – strategiškai integruoti aromatai priverčia svečius kambarius vertinti kaip erdvesnius, švaresnius ir komfortiškesnius, nepriklausomai nuo faktinių matmenų

  • Cirkadinių ritmų valdymas – skirtingi dienos meto aromatai skirtingose erdvėse padeda svečiams natūraliai sinchronizuotis su nauja aplinka, mažinant kelionės nuovargį
  • Ilgesnė viešnagė ir didesnės išlaidos – rafinuoti viešbučio aromatai paskatina svečius prailginti viešnagę 15% ir išleisti 23% daugiau viešbučio restoranuose bei papildomose paslaugose

  • Lojalumo eksponentinis augimas – unikalus viešbučio kvapinis kodas tampa pasąmoniniu kotvirtikliu, paverčiančiu vienkartinį svečią į nuolatinį klientą, mėgstantį grįžti

Šiuolaikiniame svetingumo pasaulyje kvapas yra neregimasis svetingumo ambasadorius, kurio kalbą esame užprogramuoti suprasti giliausiame sąmonės lygmenyje. Mūsų viešbučių aromatų ekspertai kuria daugiasluoksnes kvapų konsteliacijas, kurios nuosekliai perteikia jūsų viešbučio filosofiją kiekvienoje svečių kelionės stotelėje – nuo pirmųjų žingsnių fojė iki atsipalaidavimo akimirkų kambariuose.

LOCATION

Lansing, Delta Township 6334 W.
Saginaw, Suite D

WORKING HOURS

Mon – Thu, 9:30 AM – 6:00 PM EST
Fri, 9:30 AM – 3:00 PM EST

WORKING HOURS

Mon – Thu, 9:30 AM – 6:00 PM EST
Fri, 9:30 AM – 3:00 PM EST

AxiomThemes © 2025. All Rights Reserved.
AxiomThemes © 2025. All Rights Reserved.